CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 26, 2009

Kisah dzaatin di kampung Abi..

Alhamdulillah..hari khamis lepas 20hb ogos..ummi ngan abi sempat curi masa untuk pulang ke kampung. Yelah, time bulan Ramadhan ni je abi ada masa terluang sebab xperlu bekerja di pool..jadi ada la masa untuk kita pulang ke kampung sebelah abi di Chemor Perak. kita duduk kat sana selama 4hari..Opah, Atuk, Mak Ngah, Mak Cik dan Pak Su dzaatin sungguh gembira dengan kepulangan dzaatin ke kampung..diorg rindu sgt ngan dzaatin..sampai2 je ke kampung, masing2 nak berebut nak dukung dzaatin..hehe..Onyang pun ada..dia pun rindu nak jumpa dzaatin.

Masa kat kampung..Allah izin, hari Sabtu, semasa bermulanya hari pertama ramadhan, dzaatin jatuh sakit..dzaatin demam selesema..meragam la dzaatin seharian dan semalaman..asyik nak nangis je sebab rimas dengan hidung yang tersumbat..tambah2 lagi dengan badan yang panas..Opah cakap, mungkin kesan daripada perubahan tempat atau mungkin kesan dari musim hujan panas sekarang..Pagi tu, abi ngan ummi bawak dzaatin pegi klinik..risau pulak tengok keadaan dzaatin..badan dzaatin lemah je..ni lah 1st time dzaatin pegi klinik..




apapun Alhamdulillah..sekarang dzaatin sudah semakin sihat..cuma ada hingus sikit2 je g..
Masa kat kampung..dzaatin banyak nak meniarap..hehe..meh tengok gambar2 dzaatin semasa tengah meniarap..





bila dah balik dari klinik..badan lemah lagi..tapi asyik nak menyembang pulak..ummi kenala layan karenah dzaatin tu..hehe




hari ahad..kita pun bersiap-siap balik ke KL semula..

No comments:

Post a Comment